သက္သတ္လြတ္စားတာ ကုသုိလ္ ရပါသလား ဟု
ေမးလာခ႔ဲ႔လွ်င္ကား
သတၱ၀ါေတြကုိ သနားဂရုဏာထားေသာအားျဖင္႔
သနားၾကင္နာေသာအားျဖင္႔ သက္သတ္လြတ္စားတာဆုိလွ်င္
ကုသုိလ္ရပါသည္ဟု ေျဖရပါလိမ္႔မည္။
ထုိစိတ္ထားမ်ဳိးကုိ ေမြးႏုိင္လွ်င္ကား
သူေတာ္ေကာင္းတုိ႔ ခ်ီးက်ဴးထုိက္ပါသည္။
အမွန္ပင္ ေလးစားစရာလည္း ေကာင္းပါသည္။
တခ်ဳိ႔က က်န္းမာေရးေၾကာင္႔ အသားကုိစာျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ျပီး
သတ္သတ္လြတ္စားတာဟု အမ်ားအလည္၌ ဂုဏ္ယူ၀င္႔ၾကြားျပီး
အမ်ားကုိပါ သက္သတ္လြတ္စားဖုိ႔ တုိက္တြန္းမူ႔မ်ားရွိေနခဲ႔လွ်င္ကား
ထုိထုိသုိ႔ေသာ စကားတုိ႔၌ ေထာက္ခံမေပးႏုိင္ေခ်။
တခ်ဳိ႔က သက္သတ္လြတ္စားတယ္ဟုဆုိၾက၏
သုိ႔ေသာ္လည္း ဂ်ဳံျဖင္႔ လုပ္ထားေသာ
အသားတု ဟုဆုိအပ္ေသာ အရာတုိ႔ကုိ
စားၾက၏။
ဘယ္လုိစိတ္မ်ဳိးထားျပီး အသားတုကုိ စားၾကသလဲဟူမူကား
လူတုိ႔၏ စိတ္ကုိ မသိႏုိင္သျဖင္႔ ေသခ်ာတပ္အပ္မေျပာႏုိင္ပါ။
ဂ်ဳံျဖင္႔လုပ္ထားေသာ အသားတု ကုိ စားေနေသာ္ျငား
ထုိ အသားတု အေပၚ၌ ၾကက္သားအမွတ္ အသားငါးအမွတ္ျဖင္႔
စားေနလွ်င္ကား
ထုိပုဂၢဳိလ္သည္ သက္သတ္လြတ္ကုိ စားေလ႔ရွိသူဟုကား မဆုိႏုိင္အပ္ဘူးလုိ႔
ထင္ေပ၏။
တခ်ဳိ႔က ဆုိၾကျပန္ေသး၏
သတ္သူႏွင္႔ စားသူ အျပစ္အတူတူဟု ေျပာၾကသူမ်ားလည္း
ေတြ႔ရတတ္ပါသည္။
ဤေနရာ၌ ပါဏာတိပါတကံ ေျမာက္ေသာတရားမ်ားကို ထုတ္ျပပါမည္။
၁။ အသက္ရွိသတၱ၀ါျဖစ္ျခင္း၊
၂။ သတၱ၀ါဟူေသာ အမွတ္လည္းရွိျခင္း။
၃။ ေသေစလုိေသာ စိတ္ရွိျခင္း၊
၄။ သတ္အံေသာ လုံးလ ပေယာဂရွိျခင္း၊
၅။ လုံးလပေယာဂေၾကာင္႔ ေသျခင္း ဟူေသာ အဂၤါ (၅)ပါးႏွင္႔ ျပည္႔စုံလွ်င္
ပါဏာတိပါတကံထုိက္၏။
သူတပါးအသက္ကုိ ကုိယ္တုိင္မသတ္ေသာ္လည္း
၁။ သူတပါးကုိ ျပဳလုပ္ေစေသာကံ၊
၂။ သူတပါးတုိ႔ အလုိအေလ်ာက္သတ္ေနသည္ကုိ ႏွစ္သက္ေသာကံ၊
၃။ ပါဏာတိပါတႏွင္႔ ပါတ္သက္ျပီး ေလာကီအက်ဳိးစီးပြားတုိ႔ကုိ ခ်ီးမြမ္းေျပာဆုိေသာကံ ဟူေသာ
ကံတုိ႔တြင္ တစ္ခုခုေသာ ဒုစရုိက္ကံကုိ ျပဳလုပ္မိပါက
ပါဏာတိပါတကံ ထုိက္၏။
သတ္သူႏွင္႔ စားသူ အျပစ္အတူတူပဲဟု
အယူအဆမ်ဳိးရွိခဲ႔မည္ဆုိလွ်င္ ထုိအယူအဆမ်ဳိးကုိ
မယူမိေစရန္ ေျဖရွင္းရအံ႔
စားသုံးသူသည္ ေစ်းမွ သတ္ျပီးသား၊ ေသျပီးသား၊ ပံ႔သုကူအသားကုိ ၀ယ္ယူစားသုံးျခင္း
ျဖစ္ျခင္းေၾကာင္႔
သတ္ရန္ ေစခုိင္းတုိက္တြန္းသူလဲ မဟုတ္၊
သတ္ေနသည္ကုိ ႏွစ္သက္သေဘာတူ ေက်နပ္အားရသူလည္းမဟုတ္၊
သတ္ရန္ခ်ီးမြမ္းစကား ေျပာၾကားေနသူလည္းမဟုတ္ေပ။
ထုိ႔ေၾကာင္႔ စားသူႏွင္႔သတ္သူ အျပစ္မတူေပ။
စားသုံးသူ၌ အျပစ္လုံး၀မရွိေပ။
သတ္သူႏွင္႔ စားသူ အျပစ္အတူတူပဲဟု
အယူအဆမ်ဳိးရွိခဲ႔မည္ဆုိလွ်င္ ထုိအယူအဆမ်ဳိးကုိ ယူထားသူသည္
နိဂ႑(ဒိဌိ) တုိ႔ အယူ၀ါဒသာလွ်င္ ျဖစ္သည္။
ရဟန္းေတြ သက္သတ္လြတ္ စားဖုိ႔ ဘုရားရွင္အား
ေဒ၀ဒတ္ကုိယ္တုိင္ တုိက္တြန္းခဲ႔ဘူး၏။
ဘုရားရွင္ကုိယ္တုိင္ ထုိစကားကုိ လက္မခံခဲ႔ေပ။
လွဴတန္းတဲ႔သူရွိရင္ (အသားၾကိးဆယ္မ်ဳိးမွ လြဲလွ်င္ )စားႏုိင္၏။
ဘုရာရွင္ ခြင္႔ျပဳခဲ႔ေပ၏။
ထုိ႔ေၾကာင္႔ အသားငါးကုိ စားသုံးေနတာလဲ အကုသုိလ္မျဖစ္ေပ။
သက္သတ္လြတ္စားတာေရာ ကုသုိလ္ရလားလုိ႔ ေမးဖြယ္ရွိ၏
အေပၚမွာ ဆုိခဲတဲ႔အတုိင္း စိတ္ထားတတ္လွ်င္ ကုသုိလ္ရေပ၏။
အသားစားျခင္း၌ ေရွာင္လုိက ေရွာင္။
စားလုိက စားႏုိင္၏။
ထုိအေၾကာင္းအရာတုိ႔၏ အေပၚ၌ အက်ယ္ခ်ဲ႔၍ ဆုိဖြယ္ရာမရွိျပီ။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment